Torsdag - 090512

Dålig uppdatering ett tag nu, men har varit sjuk och haft annat för mig. Har saknat att blogga under tiden.

Det har inte hänt mycket, har failat på ett nationellt prov i matte b, skjutit upp ett vanligt prov i matte b, varit sjuk, inte tränat, ätit och varit med älsklingen. Det är i princip allt tror jag.

Idag började jag kl 12, fick en introduktion i projektarbetet som vi ska göra i 3an, jag, Mathilda och Milla kom på bästa idéen. Har samhälle just nu men jag har inte gjort så mycket, har mest suttit och skrivit på en religionsanalys som ska vara inne idag. Det är så jäkla stressigt nu, pallar inte med allting i skolan. Det här ska jag göra inom kort:
  • Skriva ett provtal i psykologi och engelska tills på måndag
  • Skriva en analys i kultur- och idéhistoria tills på måndag
  • Plugga till språkhistoriaprov i svenska b tills på tisdag
  • Plugga till matteprov någon gång nästa vecka (troligen onsdag)
  • Skriva uppsats i samhälle b tills torsdag vecka 23
  • Plugga till naturkunskapsprov tisdag vecka 23
  • Plugga franska
Det är säkert någonting mer som jag inte kommer på nu också. Vad allt är jobbigt nu på slutet, fast det kommer vara jätteskönt när allt är avklarat förstås.

Idag ska jag sitta på handledarutbildning på stenstans körskola från kl 17-21.30, drygt men äntligen blir det av och det känns skönt. Efter det ska jag skriva klart min religionsanalys och sedan ska jag sova sött.

Nu ska jag byta klassrum för en religionslektion.
/Isabelle

Kommentarer
Postat av: Matilda

det där var inte lite det, hoppas du fixar allting gumman <3

2009-05-15 @ 10:57:16
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0