Evening coffee

Guu så effektiv jag är när jag har fått i mig lite kaffe. Har skrivit en bra bit på mitt resultat till samhällsrapporten och det går faktiskt rätt så bra. När det gäller filosofin står det still, jag orkar inte tänka såhär sent + att hela mitt huvud är fyllt med snor, det gör inte saken lättare och det är inte fräscht.

Jag satt precis och funderade på när nästa löning är och sen kollade jag vilket datum det var och oops, det är ju den 25e imorgon! Fattar ni? det betyder alltså att jag får lön imorgon. Jag vart så glad så jag var tvungen att sätta mig och kika på skor på internet, hehe. Jag har faktiskt varit duktig och har ganska mycket pengar kvar sedan sist jag fick pengar, fast jag är ju skyldig pappa och Ulli lite också men det kan vänta. Jag tror att det kan bli en bra dag imorgon, weeei!

Är det möjligt att jag ska få sova ensam inatt? Det vill jag absolut inte göra! Stefan står och håller på med eldfågeln för att han har fått hem motorn till den idag så jag förstår faktiskt varför han vill det. Han frågade om jag ville komma till honom, men jag känner att jag inte har sån stor lust till det just nu... det känns grymt tråkigt. Jaja, får se vad som händer och fötter.

Pratade med Mathilda förut och den bruden ska komma och hämta mig imorgon för att mina bussar går så sällan, jag kan inte tacka henne nog. Pallar inte sitta på skolan i en extratimme när jag ändå inte får någonting gjort där. Så that's fucking good!

Nä nu säger jag over and out här i min lilla pluggishörna! Tummen upp för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0