Jobbig natt

Hejsan!

Natten till idag var så jäkla jobbig, kunde sova sammanlagt 2 timmar kanske, sen låg jag bara vaken och hostade. Jag kunde endast ligga på rygg också för att annars kunde jag inte andas riktigt med näsan, och då får jag panik. När jag skulle kliva upp imorse orkade min kropp verkligen inte det, så det blev så att jag sjukanmälde mig. Det tyckte jag var bra för nu känner jag mig bara uppstoppad och trött, hade inte orkat sitta på skolan.

Ska istället försöka sätta igång med lite pluggning här hemma hos Stefan istället om jag orkar. Om jag mår bättre senare ska jag nog åka och kolla på min träning, men vi får se hur det blir. Förresten, Stefan ringde på en lägenhet på norrmalm förut och de kom fram till att vi ska komma på visning imorgon, ska bli sjukt roligt. Jag vill flytta nuuuu!!!! Har massa planer på inredning osv. Vi får se hur jag och älskling kommer kunna komprimissa då vi inte tycker lika om mycket när det gäller inredning, hihi. Han vill ha mest svart, jag vill ha mest vitt för att det ser mycket rymligare och större ut då, fast jag vill ju ha lite svart också. Hoppas att det går bra för oss imorgon! håll tummen!

Nu ska jag plugga, eller sova... hehe.

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0