Körlektion

Godmorgon vänner och fiender!

Körlektionen gick väldigt bra. Körde i södermalm, östermalm och i stan, fick parkera, backa och gasa! okej, jag var lite för hård mot gasen kanske... skulle ta det lite lugnare, hehe (a). Det var roligt, roligt och roligt. Ska helst vara klar med B-fasen nästa vecka, det ska nog gå att ordna... eller så inte, höhö.

Sitter i uppehållsrummet just nu med Emilia och Ante, trevligttrevligt. De som ger vaccin är här idag, men jag vågar inte ta sprutan idag, måste samla mod först. Emilia har nästan nyss tagit den och hon känner inte av någonting än i alla fall, men vi får se hur det blir med den saken.

Det är 20 min tills vi börjar, har engelska första lektionen sedan lunch följt av psykologi, hål och samhälle. Slutar halv 5 och då ska jag in till birsta och kolla om skorna finns på dna som jag kollade på igår, blir köng om de finns.


Emilia och jag har torsdagsnöje!




Yeah!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: anna

vilken körskola går du på? :)

2009-11-26 @ 11:02:49
URL: http://annaalindgren.blogg.se/
Postat av: Matilda

den där jäkla sprutan...

2009-11-26 @ 22:35:02
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0