Long time no see

Hejsan vänner och fiender!

Jag ska försöka med att börja blogga på allvar nu, just för att jag saknar det och för att ni säkert älskar att läsa min blogg *höhö* (skämt åsido). Nä men det är nu eller aldrig och då väljer jag nu.

Ja, vad har hänt på senaste tiden då? Jo, jag har fyllt 18, jag har firat Sanna och Lollo som också fyllt 18, dvs. det har blivit ganska mycket partande nu för tiden. Men jag klagar inte, det är roligt. Jag har också varit sjuk, låg i influensan nästan hela förra veckan och är fortfarande förkyld. Sen har det också varit en jobbig helg med mångra tråkiga händelser och bekännelser. Orkar inte berätta mycket mer...

Sitter i alla fall i skolan just nu och har precis haft samhälle. Ska ha mentortid alldeles strax då vi ska prata om julskyltningen som vi ska stå och sälja på. Hade filosofi innan lunch där jag ska skriva en debattartikel, så jäkla tråkigt!

Ikväll blir det plugg hemma hos Lollo antagligen, men innan dess ska jag hem och äta och sedan ska jag köra med pappa en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0