Löningsdag

Kom nästan precis innanför dörren efter en blöt promenad från macken. Jag praktiskt taget simmade i mina skor, mycket illa. Hatar att behöva gå så långt i sånt här skitväder, annars har jag ingenting emot det alls, det är skönt med lite extra motion.

Gick inte på filosofin idag, vi fick arbeta på valfri ort så istället gick jag på stan med Mathilda efter psykologin. Fick ju lön idag så jag skulle gå och kika om jag kunde hitta några kängor. Tråkigt nog så gjorde jag inte det, kollade på två par på dna men det fanns inte min storlek i något av dem, blir så jäkla less. Det är alltid så när jag hittar skor som jag verkligen vill ha. Istället så måste jag åka in till birsta och kolla om det finns min storlek där. Så jag hittade ingenting idag, men det kanske är lika bra. Det är en sådan härlig känsla att veta att både lönen och underhållet har rasslat in på kontot!!!!

Sitter och kikar på Harry Potter och halvblodsprinsen med lillebror just nu, de hade tydligen köpt hem den idag. Såg den på bio i somras och jag tyckte att den var suverän. Ska alldeles strax äta och om ett tag ska jag också ut och köra och sedan plugga massa.

Nu ska jag tydligen äta!
Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0