Noll motivation

Är hemma hos älskling just nu, har försökt plugga ett tag och är nästan klar med psykologiuppsatsen, ska bara gå igenom den i princip och kanske lägga till någonting enstaka. Jag känner att jag verkligen inte har någon motivation alls till att plugga längre, det känns så meningslöst fast det är det ju inte alls. Jag måste ta tag i det här på allvar nu, det är trots allt inte långt kvar.

Har druckit te för att lugna halsen, det behövde både jag och Stefan för båda är små sjuklingar. Gott var det, och mysigt. Vi ska alldeles strax se på en film, vill bara krypa ner i sängen med honom och mysa sönder, det är det bästa som finns.

Så nu säger jag GOD NATT FOLKET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0