Shopping i birsta

Idag hade jag 2½ lektion, först engelska där vi gjorde ett föreberedande skrivtest, sedan psykologi då vi skrev på våra uppsatser och blev introducerade i fördjupningsarbetet vi ska göra. Sist satte vi oss ner i grupper och diskuterade våra samhällsrapporter.

Efter skolan åkte jag med Emilia in till birsta city. Vi kikade lite och sedan gick vi och åt middag på tacobar, efter det fortsatte vi titta och shoppa en massa. Jag är så glad för att Rut m.fl. har öppnat i birsta city huset, jag avgudar den affären, går alltid in där när jag är i Umeå och nu är den här, I SUNDSVALL, me like it. Jag köpte en massa grejer idag kan jag lova. En vinterjacka, leggings, foundationpensel, mascara, torrschampoo (!!!), underkläder, stickad tunika, halsduk utan ände, mössa och vantar. Ja, det var väl allt tror jag. Jag kollade även på en massa skor men tydligen så är det inte meningen att jag ska köpa skor för att det finns aldrig, notera ALDRIG min storlek kvar i skor som jag verkligen vill ha... det suger. Jaja, jag ska köpa ett par över internet istället och se hur det går.

Såhär ser snyggingarna ut som jag nästan är 100% säker på att jag ska klicka hem!

Finns på Modekungen.se!


Ska knäppa kort på det som fick följa med mig hem imorgon. Har inte möjlighet till det nu med tanke på att jag är hemma hos min älskling!

Ska hoppa i säng snart förmodar jag så...
Godnatt people!

Hugs and kisses

Kommentarer
Postat av: Milla

SNYGGA :D!



Och sedan... hahahaha alltså ring mig imorgon jag fann något i denna text lite kul om man tänker på vad du kanske vill försöka få fram ;). Tänker du på samma sak som jag B1, när du skrev var du befann dig... ;).

2009-11-26 @ 23:44:12
URL: http://ecwn.blogg.se/
Postat av: Anna

jag gick också där :) vem får du köra med?

2009-11-27 @ 16:41:44
URL: http://annaalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0