Täppt morgon!

God morgon vänner och fiender!

Istället för att sova sjäv hemma så åkte jag hem till Stefan ganska sent och sov där inatt. Det kändes okej men inte riktigt bra. Det tog hundra miljoner år innan jag somnade för att jag var så täppt i näsan och när jag väl gjorde det så vaknade jag istället tusen gånger under natten, inte okej. Det här var den värsta natten på länge.

Imorse vaknade jag och trodde att jag hade försovit mig och missat projektmötet men så var inte fallet. Jag gick och tittade på klockan och som tur var så var hon bara 8. Det betydde att jag kunde sova en timme till, skönt. Vid nio klev vi upp och åt frukost, sedan blev det lite bråttom för att vi skulle åka och hämta upp Pontus också och vi kom iväg ganska sent.

Jag kom till skolan till slut och nu sitter jag här med min projektgrupp i uppehållsrummet och känner mig uppstoppad tack vare min täppta näsa. Jag, Emelie, Dallan och Mathilda ska planera och greja lite med vårt projektarbete men Mathilda har inte kommit så vi måste sätta igång själva.

Börjar egentligen inte skoldagen förrän 13.35 med psykologi och sedan har jag även filosofi. Slutar halv 5 och efter det ska jag hem och köra med pappa och sedan ska jag plugga satan... tråkigt men sant. Får se vad som händer mer men jag har ingenting annat planerat!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anne & emil

men usch, hur kan du egentligen??? :s

2009-11-25 @ 12:03:52
Postat av: isabelle

vadå?!

2009-11-25 @ 12:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0