Då låg man på sjukbädden

...eller hur man nu säger.

Det har varit lite glest med inlägg nu på sistone men jag ska bättra mig, promise. Så låter det jämt, haha.

Den här helgen har varit helt okej, lördagen var grymt rolig då jag var på fest för Milla, Matilda och Matilda på bergeforsparken. Jag och Stefan var hemma hos Mattsson och spelade wii innan vi gick bort mot festen, det var sjukt roligt det med. Kvällen flöt på riktigt bra och man fick i sig en hel del (fast inte för mycket). Det var roligt att träffa massa människor som man inte sett på ett tag och även massa nytt trevligt folk. Vi dansade och hade oss hela kvällen/natten tills det gick lite snett och kvällen var över, men det är glömt och förlåtet. Grymt rolig kväll i alla fall, tack alla!

Igår slog förkylningen ut rejält så jag och älskling gjorde inte så mycket på hela dagen. På kvällen orkade jag pallra mig på bio med älskling för att jag så gärna ville se Flickan som lekte med elden, och jag ångrar inte att jag gick alls, den var riktigt bra. Dock fick jag jätteont i mitt högra ben mitt i föreställningen och det hade jag ett bra tag, vet inte vad som hände. Jag fick lägga upp benet på älsklings ben ett tag, då blev det bättre. Var väldigt trött när vi kom hem med tanke på att filmen slutade halv 12, då slocknade man direkt kan jag lova.

Idag blev jag hemma från skolan. Hade så ont i halsen imorse så jag knappt kunde äta och jag var också väldigt hängig. Det visade sig att jag hade feber så det var bara bra att jag stannade hemma. Har endast legat och vilat och sett på film idag, det behövdes. Tog orken till och skrev klart specialidrotten för ett tag sedan, skönt att få det gjort. Just nu mår jag piss och ska lägga mig och titta på hockeyn med pappa! Heja timrå!



Vill inte vara sjuk, det är så tråkigt! Sen kommer älskling förhoppningsvis så då blir det lite bättre.

Kommentarer
Postat av: izzi

e oxxå sjuk. sjukt tråkigt :/

2009-10-22 @ 17:31:19
URL: http://zezy.blogg.se/
Postat av: izzi

jag e oxå sjuk :(

2009-10-22 @ 17:31:45
URL: http://zezy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0