Måndag - 090907

Hejsan!

Ny skolvecka, det var grymt jobbigt att kliva upp imorse. Har inte haft något problem med det sen skolan började, men idag ville jag verkligen inte. Sedan var toaletten upptagen hela morgonen så det blev jättestressigt för mig. Jag tog mig till skolan till 08.15 för att skriva projektplan, men då kom inte Milla så det gick inte så bra. Hade geografi och sedan naturkunskap och redovisning.

Just nu sitter jag i uppehållsrummet och har hål i 1½ h till, sedan ska jag ha handledarmöte för projektarbetet. Linn har massa överskottsenergi så hon underhåller mig för fullt med sin vackra sångröst! Efter det ska vi kanske planera lite på det och sedan tänker jag åka hem och skriva klart min filosofiuppsats, har inte mycket kvar.

Ikväll är det träning så det är väl det och massa plugg jag ska roa mig med. Sen hoppas jag att få sova med älsklingen!

Kommentarer
Postat av: Miss Stina

Hatar ha hål så länge då man inte ha något att göra :P

2009-09-08 @ 18:08:48
URL: http://msstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0