Tisdag - 090929

Blev hemma idag igen, febern har inte lagt sig riktigt som jag ville. Så jag får ta även denna dag till att vila och krya på mig. Sitter och kallsvettas just nu och vet inte riktigt vad jag ska göra, får lägga mig och vila ett tag förmodligen. Åh, det är så tråkigt!

Jag fick en känsla av att det inte är här jag vill vara just nu, jag vill vara i Vännäs. Anledningen till att jag vill det är just för att mamma och co nyss har flyttat dit och det känns lite tråkigt. Jag gillar verkligen Vännäs, det är en mysig liten by utanför Umeå för er som inte vet. Själva miljön och allting där är så mysigt, därför tycker jag att det var helt rätt av mamma att flytta tillbaka dit (ja, hon har bott där förut). Ett plus är att min moster med familj och mormor också bor där. Där kommer jag vara ofta, det kan ni vara säkra på.

Nu blir det vila!


Kommentarer
Postat av: mamma

du är rolig du gumman..men det ÄR ju mysigt här så=)

2009-10-05 @ 16:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0