Idag är idag och ingen annan dag

Hejsan!

Idag hade jag endast mentortid och sedan satt jag och skrev lite på geografirapporten, that's pretty much it. Gick hem runt 2 och började skura toaletten, äckligt men det är sådant som måste göras, hehe. Kikade lite på tv och sedan blev det dags för matlagning, sjömansbiff får det bli idag, har aldrig ätit det så det ska bli spännande. Dock var det älskling som gjorde mest av matlagningen så, det är han som ska få äran om det blir gott! vilket jag hoppas att det blir för jag är utsvulten.

Det är tänkt att jag och Stefan ska ut och springa sedan, han lät inte så pepp men jag ska nog få ut honom. Jag å andra sidan är fett pepp, älskar att springa! ska kanske baka någonting sedan också, sådant tycker jag är roligt och dessutom gott! Vad ska ni göra ikväll? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0