Bright side of life

En ny dag, en positiv dag, en onsdag. Sitter och äter gröt just nu till frukost och om en halvtimme ska jag traska bort till ego för ett uppfriskande spinningpass! Måste egentligen plugga både samhälle och svenska men det tar jag när jag kommer hem senare, förhoppningsvis fixar det sig. Positivitet!

Jag funderar på om jag ska åka hem till pappa senare idag för att hämta mina converse som jag lämnade där, skulle vilja ha dem nu faktiskt, det är ju inte så kallt. Skulle även vilja ha ett par till, ett par låga, men som vanligt så har man inte råd och kommer inte ha de närmsta månaderna. Men de är ju så jäkla snygga!!! Måste verkligen få ett till jobb så jag har råd att leva... Då kan jag köpa dem! så nu ska jag söka jobb som bara den!


MÅSTE ha dessa inom en snar framtid!

Kommentarer
Postat av: Ida

Grrrrryymt snygga!!!

2010-02-10 @ 12:44:57
URL: http://idawes.blogg.se/
Postat av: Helena

fattar inte att dom ska vara så dyra :o dom skulle ändå inte gå back om priset sänktes med typ 200 spänn!

2010-02-10 @ 13:19:47
URL: http://mildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0