Clarity

Hello readers!

Då har en dag till flygit iväg och jag hinner inte riktigt med känns det som. Imorgon är det fredag och det ska bli sååå skönt med helg...igen, hehe. Ska vara med Millisen imorgon och troligtvis Madde också, kommer bli kung kul! Dock vet jag inte vad vi ska göra men det lutar åt filmmys och massa skitsnack. Det tycker jag låter fint.

Idag då, jo idag har jag diskat, varit i skolan och haft mentor, geografi och samhälle, gick helt smärtfritt. Piggnade till lite där med en kopp kaffe, perfa! Efter skolan gick jag och Madde på apoteket och ica och sedan hem till mig för att äta lite innan träning. Ja, hur gick det på träningen då? Jo, det gick faktiskt helt okej om man jämför med förra träningen som var ett fiasko för min del. Så det var ju en lättnad.

Nu är jag trött och ska förmodligen äta någonting, min mage kurrar. Har även planer på att se på New moon, älskaälskaälska!

Så ni får ha det så trevligt mates så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0