Cleaning lady

Hejsan allihopa!

Var som sagt hos Dallan igårkväll där vi lekte lite, åt godis, drack lite, pratade osv. Det var faktiskt riktigt trevligt. Dock var det tydligen sura miner där på slutet och sådant gillar vi inte. Trots det så blev det en lyckad kväll!
Jag kom hem runt 12 har jag för mig och då slog jag och älskling på en film, Click fick det bli. Det var skönt att komma hem och bara slänga på sig mjukiskläderna och mysa istället för att dra ut på krogen.

Idag vaknade jag vid kvart i 12 av att pappa ringde och väckte mig. Brukar inte sova så länge men det blev så idag, och skönt var det kan jag garantera. Har ätit gröt och påbörjat en storstädning av lägenheten. Här är en lista på det jag ska hinna idag:

  • Diska
  • Dammtorka
  • Skura badrummet
  • Dammsuga
  • Skura golven
  • Tvätta
  • Få ordning på alla kläder som ligger slängda överallt
Det är väl allt tror jag, får se om jag hinner allt. Om jag börjar nu och är effektiv så ska det nog gå!



Ha en fin dag kära folket!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sura miner?

2010-02-21 @ 17:54:49
URL: http://mhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0