Cup of coffee

Hejsan!

Bra med er? Med mig är det bra, dock är jag mycket trött. Hade engelska som sista lektion förut där vi arbetade med kamratresponser på det som vi ska hålla en lektion om inom en snar framtid. Det har blivit lite hetluft idag och det gillas inte, man har fått bevis på att människor i ens närhet verkligen kan sjunka till botten. Orkar inte ta en massa skit! Så är det bara.

Annars så gick jag och Mathilda till charm efter skolan för att fördriva tiden med lite prat och en kaffe, det sitter aldrig fel. Tänk vad en kopp kaffe och orden från en vän kan rädda en hel dag. Är plötsligt på mycket bättre humör än vad jag var förut, det känns toppen. Dock vet jag inte vad jag ska äta till middag, det är någonting negativt. Stefan kommer inte hem förrän ikväll så jag får klara av hela middagssituationen själv, och vi som inte har någonting hemma... hmm, jag får helt enkelt komma på någonting, annars blir det bantning! Skämt åsido.



Jag ska åka till Emelie ikväll och umgås med henne. Vi tänkte plugga, kika på film och bara mysa. Det ser jag fram emot!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0