Dags för match

Hejsan alla glada!

Ni förstår inte hur trött jag var när jag skulle kliva upp förut, låg och snoozade hur länge som helst. Till slut kände jag mig tvungen att slita mig upp för att hinna göra mig klar. Det är nämnligen dags för match dagen till ära, vi möter BK Sundsvall i Skönsbergshallen 12.30. Är inte så vidare pepp just nu men jag kommer bli så småningom!

Ska alldeles strax ta och traska iväg till skönsberg, måste borsta tänderna först. Just det, det är ju alla hjärtans dag idag, men jag och Stefan ska inte göra någonting speciellt. Vi ska mest njuta av varandras sällskap och mysa senare! Är man pank så är man...

Men nu måste jag verkligen gå! Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0