Don't stop believin'

Är äntligen klar med mitt PM, eller vart det för ett bra tag sen i och för sig. Det känns skönt och jag vart rätt så nöjd, inte fullt så nöjd som jag hade hoppats men någonting måste ju ha varit bra... jaja.

Sitter i soffan och ska snart kika på nyaste avsnittet av OTH, ser det varje vecka, får inte missas! Om ni är intresserad så kan ni gå in på denna sida och kika på alla säsonger som gått hittills. Jag har sett alla säsonger och jag tycker fortfarande att det är lika bra, det är en serie som kan hålla på hur länge som helst.

Börjar 12.55 imorgon, hur skönt är inte det då? Grymt skönt. Älskar sovmorgonar! Dock ska jag kliva upp så jag hinner göra mig klar riktigt och äta frukost osv den här gången. Det brukar oftast bli att jag kliver upp 20-30 min innan skolan börjar, hehe. Imorgon ska bli en kanondag har jag bestämt! Det tycker jag att ni också ska ha! Ni kan ju tänka på det i alla fall? Bra!

Bjuder på en av mina favoritlåtar! Don't stop believin' - Journey.
Haha, dom är så jäkla fula ändå... bandet alltså! Men musiken är kanon.



Nu övergår jag till mitt älskade OTH!
Goodnight y'all!

Kommentarer
Postat av: Emelie

journey är awesome :-D lyssna på faithfully!

2010-02-11 @ 11:17:57
URL: http://ablazeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0