Effective girl, that's me

Snacka om att jag är slut nu, har städat i 3 timmar nonstop. Dammtorkade överallt i hela lägenheten, skurade badrummet, gjorde rent ugnen, alla skrymslen och ja, överallt! Blev nyss klar med dammsugningen och skurandet av golven, sitter på soffan och väntar på att det ska torka så att jag kan gå här. Vad duktig och effektiv jag känner mig! Dock är mina händer något torra och skrynkliga just nu, hehe.

Curling går på tvn och sitter och småkikar på det litegrann, Sverige-Frankrike. Är dock inte så insatt så vet egentligen inte vad som försiggår där på isplanen. Tacka vet jag längdskidåkning, det är roligt att titta på. Speciellt när Sverige går och vinner både guld och brons i samma lopp, vilket Marcus Hellner och Johan Olsson gjorde igår! Hellner tog guld och Olsson tog hem bronset. Mycket spännande lopp måste jag säga! Bra jobbat Sverige, nu ligger vi på 6 medaljer, 3 guld, 1 silver, 2 brons!

Hellner på upploppet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0