Fettisdagen

Hejsan allihopa!

Mår inte så bra idag och humöret är inte på topp det heller. Kände mig illamående imorse när jag skulle till skolan så jag sjukanmälde mig och det behövdes verkligen. Känner mig hängig nu och har ont i ryggen och huvudet. Ingenting är bra med mig just idag. Det är lika bra att jag är hemma idag så jag kan vila upp mig, vill verkligen träna ikväll.

Sitter och kikar på fristilen (skidåkning) herrar, men det gick inte vägen där för svenskarna. En och en halv jäkla sekund så hade de en bronsmedaljen, synd att det inte gick Hellners väg, han var sjukt utpumpad där på slutet. En fjärde plats blev det trots allt och han kämpade på som bara den. Dock gick det mycket bättre för Charlotte Kalla i fristilen damer, där kom sveriges första guld minsann, sjukt bra!



Idag är det fettisdagen också! Stefan skulle köpa en semla till mig sedan när han slutar skolan, mums. Jag älskar semlor!

Nu ska jag gå och köpa mjölk, skulle behöva handla för att det ekar i kylskåpet, dock är man pank...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0