Floorball practice

Är nyligen hemkommen från innebandyträning, fick skjuts av Sanna hem då jag höll på att frysa ihjäl förut när jag gick upp till Höglunda. Träningen gick bra för min del, faktiskt under hela träningen och det är inte vanligt. Det var riktigt roligt att spela match där på slutet då i alla fall mitt lag spelade bra och höll bra tempo. Övningarna var också bra och givande, så i helhet var det en helt okej träning. Älskar att spela innebandy trots att jag har mina svackor ibland. Det känns så bra att ha det som intresse och det är skönt när man märker en utveckling. Dock har jag inte utvecklats mycket på senaste tiden men lite i alla fall. Älskar nervositeten som dyker upp precis innan match och glädjen av att träffa alla lagkamrater då vi har mycket roligt tillsammans. Det skulle kännas som att en stor del av mig försvann om jag slutade med innebandyn, så jag har därför planer för att fortsätta ett bra tag till!


Hur som helst, resten av kvällen lutar mina planer åt plugg och ska även äta en grapefrukt, mums! Sen blir det sängen då jag ska upp tidigt imorgon för att ha idrott 08.15! Undra vad vi ska göra...hmm.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0