Little bit

HEJSAN ALLIHOPA!!

Kom på bara för en stund sedan att jag inte skrivit på hela dagen, har dock varit lite upptagen i och för sig. Klev upp runt 11, åt frukost och sedan kom Ulli och Tess för att hämta mig. Vi åkte till Willys och handlade, jag köpte hårfärg för att Tess skulle få äran att färga i min enorma utväxt, sedan åkte vi hem. Avnjöt en god äppelpaj à la Ulli och sedan var det dags för färgning. Det blev faktiskt bra, så nu längtar jag tills imorgon då jag ska klippa mig, wiiie.

Tess och jag bestämde oss även för att sola så vi åkte in till stan och stekte våra kroppar på Bling. Efter detta gick jag och handlade och gick hem därefter. Jag och älskling har lagat mat i princip hela kvällen då vi var tvungen att göra någonting av köttfärsen som vi hade i frysen, det var nämnligen 2 kg. Så vi gjorde chili con carne och massa köttfärssås. Är glad att vi tog tag i det till slut, så som vi har skjutit upp det.

Har en paus i pluggandet just nu och har knäppt lite kort med älsklings kamera (att jag inte kommit på att jag kan göra det tidigare!) och har även suttit och kikat igenom massa bilder sen jag och Stefan var i Jämtland i somras. Bilder från detta kommer upp i ett separat inlägg.

Ser ut såhär idag, osminkad och nyfärgad!


Sitter för tillfället bänkad med massa plugg...



Nä, nu ska jag fortsätta att vara flitig och plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0