Personalmeeting

God morgon allihopa!

Det har varit lite dött här just för att jag inte haft motivationen till att skriva. Har haft så ont i huvudet och varit enormt trött. Igår var jag i skolan, hade franska och sedan svenska. Därefter åt vi lunch och sedan tog jag och Mathilda bussen in till noliamässan. Där gick vi runt ett bra tag och hittade mycket intressant, speciellt alla universitet! Åkte sedan in till skolan igen för att kika på när Ante hade sin lektion i engelska. Hade fått så himla ont i huvudet på nolia så jag hade svårt att koncentera mig dock.

Hade ont i huvudet hela kvällen och var hur trött som helst så det blev ingen innebandyträning för min del. Lagade supergod pastasås och spenatspaghetti till. Tog det lugnt hela kvällen faktiskt, hade inte ork att göra någonting speciellt. Somnade någon gång runt 12, det är väldigt tidigt för att vara mig så det var skönt.

Klev upp 07.40 idag för att jag och min projektgrupp skulle vara på skolan till kvart över då vi skulle presentera vår temadag för lärarna under deras personalmöte. Det var bara jag och Emelie som kom så det blev vår uppgift att presentera detta. Måste säga att det gick riktigt bra.

Just nu sitter jag i uppehållsrummet och lyssnar på Emelies musik och tar det lugnt. Har skrivit lite träningsdagbok också så någon nytta har jag gjort. Börjar inte förrän 15.10 idag så jag vet inte varför jag fortfarande sitter här, det är väl mest för Emelies skull. Jag längtar till lunchen, är gryyyyymt hungrig då jag inte hann äta någon frukost. Faktum är att jag inte hann göra mer än att klä på mig, borsta tänderna och sätta upp håret innan jag gick till skolan, lyckat....

Emelie och jag i skolan, drinking coffee..




Nu orkar jag inte skriva mer! I will update later, be sure of it!


Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby ! - Tre tävlingar pågår i min blogg nu - delta :)

Gott :D

2010-02-24 @ 18:35:39
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0