Poison

God morgon allihopa!

Sitter i skrivande stund och diggar till skön rockmusik, finns det något bättre? Tror inte det va! Jag klev upp kl 9 idag, det är sjukt tidigt för min del nuförtiden på en helgdag så jag är stolt. Nu hinner jag ju med mer saker idag, ska t.ex. gå och träna om ett tag på ego, känner att det är dags nu. Det får bli lite egen styrketräning idag faktiskt, blir bra det.

Resten av dagen ska jag diska, annars har jag inget mer planerat. Igårkväll då, jo då var Milla och Madde här med mig och jag färgade Millas hår, sen såg vi på två filmer och åt massa gotta. Det var mycket roligt och det bästa var att vi såg på New moon, hehe.

Ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0