Total eclipse of the heart

Hi there friends!

Det är fredag idag!!! Ganska skönt, eller hur? Har planerat idrottslektion med Madde idag och sedan har jag haft naturkunskap och engelska. Gick en runda på stan med Mathilda på hålet också, really nice. Har även bokat tid för klippning, finally!

Är hur less som helst just nu och har ångest x1000... kommer inte att palla med det här snart, jag måste verkligen ha ett jobb innan jag går under. Mår dåligt konstant över pengar... varför ska det vara så för? Är så himla less på det.



Nä nu ska jag äta någonting.
Ha en trevlig kväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

svar: ja naket är ju ännu smartare! varför tänkte jag inte på det?! :) ju billigare desto bättre! ;)

2010-02-26 @ 17:43:20
URL: http://viktoriaaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0