Unbelievably tired

God morgon allihopa!

Jag praktiskt taget slet mig upp ur sängen förut då jag ansåg att jag inte fick sova längre. Detta var runt 10. Jag var så sjukt trött och gick runt som en zoombie i lägenheten... Anledningen till att jag är så trött är självförvållat, jag satt nämnligen uppe och kikade på hockey mitt i natten. Dock somnade jag efter halva Sverige-Kanada (damer) för att Sverige sööög. Vaknade till när herrhockeyn Sverige-Tyskland hade börjat och kikade ytterst lite på det tills jag somnade återigen. Jag måste ha drömt för att jag var helt inställd på att Sverige (herrarna) hade förlorat mot Tyskland. Snacka om att jag måste ha varit borta när jag förflyttade mig till sängen kl halv 6 på morgonen... Som tur är så vann de med 2-0! Damerna däremot skäms jag bara över, guuu vilket dåligt spel, jag menar 13-1, skamligt!

Just nu sitter jag på soffan och är döhungrig. Dock finns det ingenting att äta för att allt hänger på mjöken i princip och någon sådan finns det inte, den dracks nog upp av Stefan tidigare denna morgon. Jag kan inte göra omelett, jag kan inte äta gröt, jag kan inte dricka någonting till hårdmackorna. Nä det här går ju inte, orkar inte laga riktig mat heller, åh less jag blir på att aldrig ha någonting hemma... jaja, vad gör man? jo man svälter..

Har endast en lektion idag och den börjar halv 2, efter den ska jag väl försöka få några ärenden avklarade om jag orkar, är så himla trött. Det vankas även träning kvart i 6 i eftermiddag och då hinner jag inte äta någon middag före det, snacka om svältardag. Nä, den här dagen tycker jag inte om. Är så sjukt less just nu...

Ha en bra dag allihopa! det är mer än vad jag ska.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0