Volleyball

Hejsan allihopa!

Vaknade tidigt imorse, och ja, då menar jag kl 7-tidigt! Det är tidigt för mig. Jag gick bort till idrotten vid 8 och där var vi först bara 2 stycken, efter en stund kom en till. Vi bestämde oss för att spela Volleyboll och hade först en uppvärmning med boll då vi övade på finger- och baggyslag osv. Milla kom efter en stund hon med och då var jag inte ensam tjej längre vilket jag var innan. Vi spelade lite lätt högstadiespel och sedan körde vi matcher på slutet, sjukt roligt var det.

Nu sitter jag på naturkunskapen och lyssnar på en föreläsning, eller jag försöker i alla fall. Har alltid svårt att lyssna på KP när han står och pratar... + att det är ett grymt tråkigt område vi håller på med. Snart är det lunch och det är lycka för mig just nu för att jag håller på att vrida mig flera varv av hunger. Hoppas att det är något gott annars kommer jag vara sur resten av dagen.

Ikväll vet jag inte vad som händer, det blir nog lugnt men jag är öppen för sällskapsförslag! Tänk att det är fredag igen, veckorna bara flyger förbi och det är både positivt och negativt.

Hoppas ni får en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0