Driver's license!

Hejsan allihopa!

Under den här dagen har jag haft lite blandade känslor, först och främst vaknade jag av illamående, sedan blev jag nervös. Anledningen till dessa känslor var att jag gjorde uppkörningen idag, och JAG KLARADE DEN! Det gick hur bra som helst! Det förde med sig en enorm känsla av lycka och även en stor lättnad. Jag har klarat det nu, jag fattar det fortfarande inte, JAG HAR KÖRKORT!!!!!

Just nu sitter jag och funderar på om det verkligen är sant eller om jag bara drömt allt, men det är ju faktiskt så att jag har klarat det, då lyser ett leende upp på mina läppar! Har även lagat och ätit mat alldeles nyss så nu är jag mätt i magen. Har träning 19.45-21.00 ikväll, ska bli skönt att röra på sig återigen, hade ju genomkörning igår och fy så jobbigt det var. Dock ska vi ha en lugnare träning ikväll, det låter toppen!

Bjuder på en standardbild!



Jag har inget mer att säga än att jag är världens lyckligaste människa just nu, vilken befrielse!


Take care folks!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

GRATTIS! :D

2010-01-18 @ 19:16:09
URL: http://viktoriaaolofsson.blogg.se/
Postat av: Anna

grattis! :) vad kul för dig bella :D visst är det skönt när man äntligen klarar det? :) <3

2010-01-19 @ 15:58:07
URL: http://annaalindgren.blogg.se/
Postat av: Matilda

GRATTIS SOM FAN! :D UNDERBART!

2010-01-19 @ 21:03:43
URL: http://matildaolofssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0