Födelsedagsfirande och tv-spel

Denna kväll har bestått av en 50 minuters busstur till timrå (tack vare snöovädret) för födelsedagsfirande (tårta, paketöppning m.m.), tv-spelande (playstation 2. Rätt så okej ändå måste jag säga. Kom hem för bara en stund sedan och här spelas det x-box 360 minsann. Mattsson är här och sällskapar, kulkul!

Måste egentligen plugga både naturkunskap och svenska men jag har ingen ork till det, får se om jag kan hitta den om en stund kanske. Jag kan inte fatta att det är fredag imorgon IGEN, veckorna går så sjukt snabbt så man inte hinner blinka ens, it's insane. Men det är väl skönt i och för sig!

Imorgon blir det utgång, lyset blir det för första gången och det kommer att bli grymt! Ses där?!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Karina T

Vem var det som fyllde år?:)

2010-02-01 @ 10:53:38
URL: http://karinat.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0