Nu måste jag ligga i!

Hejsan!

Insåg igår att jag har både teoriprov och uppkörning den här månaden och att jag kanske måste lägga på ett kål om jag vill klara det. Har varit så dålig på att ta körkortet på allvar nu runt flytten och sådär, men nu ska det tametusan bli teoriplugg och sen ska jag tvinga pappa att komma hit till stan så att jag får köra, blir perf.

Vi har fått mycket bra ordning här i lägenheten nu, dock står det ett tvättställ mitt på golvet för att vi har tvättat, men bortsett från det så ser det nog ganska bra ut. För någon dag sedan (närmare bestämt lördag) fick vi storfrämmande av Tess, Jimmie, Krille och Cassi, mycket trevligt. Jimmie hjälpte till att sätta upp lite grejer på väggarna, ett stort tack till honom! På kvällen såg jag, Stefan, Krille och Cassi på film, komedi blev det för hela slanten och vi höll på att garva sönder! haha. Det var en rolig kväll.

Milla har varit här i två dagar, inte sovit här men bara varit här, det har också varit trevligt. Sedan så har jag också tränat två dagar i rad, i söndags på gymmet där jag körde ett hårt mage och rygg pass med kondition. Igår hade jag innebandyträning på vibacke som gick väldigt bra, och jobbigt var det.

Idag är jag helt mör i kroppen, har träningsvärk till tusen och kan inte röra mig riktigt, hehe... Klev upp runt halv 11 fast jag egentligen skulle kliva upp kl 9, *suck*. Men det är skönt att sova, tummen upp för det!

Hej från mig


Nu blir det teoriplugg! Stör ej!

Kommentarer
Postat av: Julia

Svar: Ja det tycker jag vi ska göra! Kämpa på med körkortet :)

2010-01-05 @ 14:14:28
URL: http://jkh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0