Pluggkväll!

God kväll folks!

Sitter hemma hos mig just nu med Milla, Lollo, Madde och Elin. Vi har plugg/prat kväll, egentligen skulle vi endast plugga men vi är ju som vi är och börjar snacka om massa skit istället. Vi har mycket trevligt, det är synd att de snart ska åka hem och lämna mig heeeelt ensam... men det gick ju bra igår/inatt så det ska väl gå bra nu också!

Saknar min Stefan så sjukt mycket just nu, vill bara att han ska komma hem så jag får pussa på honom. Fungerar inte riktigt utan honom, det märks så himla mycket att han är borta nu när vi bor tillsammans... saknar honom så fort han inte är här med mig! Men imorgon kommer han hem hjärtat mitt! 

Här är mina änglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0