Trettondagsafton

Idag är det en sån där meningslös röddag, fattar inte vad som är så speciellt med den. Tänkte egentligen träna imorse men gymmet öppnade inte förrän 11 och jag skulle ut och köra med pappa så det blev inte av. Körde massa förut och gud så roligt det var, hittade lite nya platser man inte sett förut. Blev ute ett bra tag och jag måste säga att det gick riktigt bra, vissa saker måste jag förstås finslipa på men det är inget som inte går att åtgärda.

Jag och Stefan ska snart åka till hans farfar och Maiija-Liisa för att umgås och äta middag, Christina, Anders och Jens ska också vara med. Det bjuds på inget mindre än kalkon dagen till ära, det är ruskigt gott! Det blir nog väldigt trevligt.

Nu ska jag göra mig klar och kanske hinner jag se på ett avsnitt av The hills innan vi far!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: nina

svar på min kommentar :

JA ,Vi saknar dig med Bellis <3 grymt mkt.

Ha så kul annars ..

2010-01-06 @ 15:59:31
URL: http://ninamirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0