Jobbar för fullt

Ledsen för sämst uppdatering, har verkligen inte haft motivation då jag jobbar i princip hela tiden och de lediga dagarna jag får försöker jag verkligen ta vara på. Men jag ska inte skylla på allt för mycket.

Jag kan inte säga att så mycket har hänt sedan sist, det enda är väl att jag har jobbat, legat ute på tranviken, varit på norra berget med älsklingen, umgåtts med vänner osv. Det har varit kanonväder de senaste veckorna med endast något undantag och det gillas!

Jobbade idag som vanligt, stod i bistron och langade korv, pizza osv. Det gick faktiskt riktigt bra, hade bra sällskap och tempot var högt, det tycker jag om. Det gjorde så att mina 9 timmar gick fort! Är ledig imorgon och dagen ska spenderas med älsklingen, vi ska nog bada någonstans om det är bra väder.

Mitt jobb, trivs som fisken i vattnet!



Hoppas att ni har det bra allihopa dessa varma och kvava dagar... och drick mycket vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0