No work for me

Hejsan allihopa!

Jag var tvungen att sjukskriva mig idag, har feber och förkylningen blir bara värre. Till råga på allt så har jag rethosta och det kan jag inte stå och jobba med, nono. Blir hemma imorgon också för säkerhetskull.. känns dock pissigt att jag missar typ 16 timmars betalning när jag är borta, men what to do, jag kan ju inte utsätta de andra i restaurangen för risk eller själv bli sämre. Det känns inte som att det är värt det, am I right?

Så nu sitter jag i soffan och svettas, fy tusan vad varmt det är, och ändå måste jag ha filt på mig för att jag fryser annars. Väldigt roligt att ligga inne när det är så fint väder och alla andra ligger på tranviken, sucksucksuck. Ska nog ta och kika på Harry Potter snart, 6an. Jealous?



Have an awesome day everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0