Nyduschad och fräsch

Tog en välbehövd dusch förut och helt plötsligt känner jag mig nästan frisk. Tänk vad en dusch kan göra. Rethostan är kvar men snuvan har tamefan lagt sig! Okej, nu ska jag inte säga för mycket för då kanske jag blir POFF jättesjuk igen och det vill jag abolut inte. Imorgon lär jag vara fit for fight igen hoppas jag, för på kvällen är det GF som gäller.

Hittade min kamera förut så jag tänkte att jag skulle lägga in lite bilder vilket var väldigt längesedan. Då hittade jag förstås inte sladden till den och det var ju bara min typiska tur. Det var så att Stefan fått med sig den till hans mamma och pappa för att han trodde att den tillhörde deras kamera, suck. Så det lär ju ta ett tag innan jag får den, tills dess bjuder jag endast på webcambilder (dock inte idag).

Sitter och väntar på att beverlyhillsavsnittet ska bli klart, men guuud vilken tid det ska ta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0