Hassles are not my style

Här sitter jag mitt i natten som vanligt. Powerpointen krånglade så jag har suttit och fixat till det sista på den nu de senaste timmarna. Jag är inte riktigt hemma på den fronten kan jag säga och fick mig ett nervsammanbrott där ett tag. Men nu är allt helt klart och det känns som att jag ungefär vet vad jag ska säga. Det kommer nog gå awesome, hehe.

Är inte så himla trött nu, mest hungrig (sällan jag är hungrig då, haha). Ska nog äta något innan jag går och lägger mig, kommer dock inte vara så pigg imorgon på idrotten som börjar 08.15, *suck*. Varför ska det vara så tidigt för...

Hoppas att ni haft en trevlig kväll osvosvosv...
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: nina

Ja du ska inte säga något ,jag börja 08.20 varja dag.Men nu har jag lov :)

2010-03-05 @ 13:28:31
URL: http://ninamirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0