Fredag 6/5-11

God kväll!

Håller på att greja för fullt här hemma, nu är sovrummet färdigmålat och vi ska ta bort maskeringen så fort det torkat litegrann så får vi se hur det blev. Är lite spänd men som det ser ut nu så ser det jättebra ut!

Detta är färgen vi valt:


Den är mörkare på väggen, lite mer beige/latte. Finfin!

Sedan ska vi se på film jag och Stefan, får se om jag somnar denna gång eller inte... jag är väldigt bra på det, ögonlocken brukar vanligtvis falla ihop redan efter typ 20 min. Inatt ska vi sova i soffan som vi även gjorde natten till idag, man kan inte sova i färglukten då man lätt får ont i huvudet. Fast inte är det mig emot, jag gillar att sova i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0