Torsdag 5/5-11

Hejsan!

Känner att jag ska ge denna blogg ett försök då det blev tråkigt med min andra. Får väl se hur det går! Ska höra om någon snäll vän vill göra något åt designen.

Har inte skrivit här på ett år snart ser jag, mycket som har hänt men ändå inte. Jobbar ju fortfarande på IKEA men också hoppar jag in och timvikarierar lite på förskola. Har ju flyttat till granloholm, jag och Stefan, vi trivs jättebra! Håller på att fixa för fullt här hemma fortfarande trots att vi flyttade in i slutet av september men det är så mycket som man vill ordna till. Älskling håller för tillfället på att måla om i sovrummet och i slutet på sommaren blir det nytt golv och nya tapeter i köket! Måste tjäna in lite pengar först.

Dagen till ära har jag tvättid, inte det roligaste men tvätthögen är hög som mount everest just nu så det är dags. Ska springa ner och slänga i de första maskinerna nu, skriver mer sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0